недеља, 17. април 2016.

Enjoyment

  Sam naslov sve govori. Uživanje. O tome danas govorimo. Savkog meseca ću pisati ovakav tip posta, o stvarima koje vas jednostavno navode na uživanje. Pa da počnemo jer je spisak u mom planeru dooosta dugačak...
  1. Prva stvar, odnosno reč koja me je navela da pišem ovaj post, reč koja me inspiriše bukvalno svaki put kada je zapišem, izgovorim u sebi ili naglas (ovo naglas je najefektnije), a ta reč je BON VIVANT! Da, pink, bold, underline, jer zaslužuje!
Jednostavno uživajte! U svemu. Suncu, šetnji, razgovoru, zagrljaju, mirisu, bukvalno u svemu šta vas ćini srećnim, ne samo skupe i materijalne stvari.


      2.Coachella-Jedino mesto na kom bih sada radije bila nego u svojoj baštenskoj ljuljašci sa čašom smutija i WiFi-em, a to je Coachella festival. Boho, razigrano, šareno, tumblry... Sve u čemu uživam na jednom mestu. Please take me there!

*I am sorry, please take me and my squad there*
       
      3.Thasos! I sama reč zvuči tako egzotično, a sama pomisao na to da me od tog mesta deli samo 15 -ak sati vožnje, dve države, i dva i po meseca me još više oduševi. A do tada, uživajte u slikama koje svaki dan gledam, i na internetu pretražujem mesta koja moram posetiti.



Tirkizna voda, bela plaža, vintage zgradice, šta još poželeti?




      4. Pineapple! Da, sigurna sam da znate da je we heart it i pinterest pun stvarčica sa printom ananasa, maskice za mobilni telefon, kupaći kostimi, rančevi, planeri, sve što možete zamisliti! Zato je ananas i zaslužio da se nadje na listi ;)



         5.Planner! I posle dugoog dugooog dugooog i da li sam rekla dugog odlučivanja, ušla sam u udruženje ,,planeraša˝  kako to moje dve drugarice zovu. Da, odlučila sam da u nečemu budem istrajna a to neštoje planiranje svog dana, obaveza, i da tako budem produktivnija, a ono šta me je zaista privuklo jeste šareni svet planner supplies-a!

Da li je ovo dovoljno šarenila da i vas inspiriše da učinite isto? Ako nije onda obavezno posetite kanal Belinde Selene-devojke sa najkreativnijim i najlepsim planerom !




A za ostatak dana, meseca, godine, života provedite kao Bon Vivant! Ili na Coachelli ako ste u mogucnosti, ili na Tasosu, a ako jeste, zavidim vam!



N.N.



Нема коментара:

Постави коментар